Chętnie wymienię się adresami z innymi blogami lub stronami o podobnej tematyce.

wtorek, 14 czerwca 2011

Podsumowanie po pierwszym miesiącu

Dzisiaj mija miesiąc od pojawienia się tego bloga i pierwszego postu, więc czas na małe podsumowanie. Licząc od samego początku, dziennie bloga odwiedza średnio prawie ośmiu niepowtarzalnych użytkowników i każdy z nich spędza na stronie ponad 4 minuty. Połowa z nich wpada tutaj tylko jednorazowo (a aż 30% z google, aby przeczytać pojedynczego posta), a druga połowa powraca, z czego jestem zadowolony, jednak z drugiej strony zawiedziony, że jest ich tak mało. Generalnie chciałbym podziękować tym, którzy dosyć regularnie odwiedzają "kolarzy", bo to mi daje motywację do pisania. Ja na razie zamierzam umieszczać kolejne artykuły i informacje dotyczące kolarstwa, więc jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę lub uwagę, to proszę napisać w komentarzu, a ja spróbuję się poprawić. ;)

2 komentarze:

  1. Ja zaglądam regularnie :) Jest dobrze, a myślę, że z czasem się rozkręci, ludzie dostrzegą, że można znaleźć tu ciekawe info i będą odwiedzać częściej i w większych ilościach. Tego Ci życzę!

    Pozdrawiam!

    oxygencycling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Niestety zauważyłem, że rzeczywiście ciężko jest przyciągnąć do siebie czytelników, gdy inne strony o kolarstwie mają po kilku redaktorów, więc także więcej artykułów. Na razie zamierzam pisać, zobaczymy jak będzie w przyszłości.
    (Zauważ, że pojawiło się kilka artykułów o kolarstwie szosowym w Polsce.) ;)

    OdpowiedzUsuń