Chętnie wymienię się adresami z innymi blogami lub stronami o podobnej tematyce.

sobota, 11 czerwca 2011

Contador pojedzie w Tour de France 2011.

Contador zapowiedział, że weźmie udział w tegorocznym Tour de France.
"To duże wyzwanie, dlatego się tak długo zastanawiałem. Rozmawiałem z zespołem, a decyzję podjąłem wraz z Bjarne Riis (dyrektor ekipy Saxo Bank). Moja obecność w Wielkiej Pętli jest ważna zarówno dla zespołu, jak i dla sponsorów. Na decyzję wpłynęła także liczba osób, które mnie do tego namawiały."

Contador Tour de France wygrał na razie trzy razy (2007, 2009, 2010), ale jest poważnym faworytem do kolejnego zwycięstwa, a wtedy stałby się triumfatorem dwóch największych wyścigów kolarskich jednego roku (od 1998 roku nikt nie powtórzył tego).

Wiadomość pochodzi z lequipe.fr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz