Chętnie wymienię się adresami z innymi blogami lub stronami o podobnej tematyce.

piątek, 1 lipca 2011

Rekord odwiedzin na blogu

Ten post nie jest związany z kolarstwem, ale chciałem się pochwalić, że wczoraj padł rekord odwiedzin bloga. Było ich 35, podczas gdy średnia przez ostatnie dwa tygodnie wynosiła 16 dziennie. Unikalnych użytkowników (czyli ilu internautów odwiedziło wczoraj mój blog) było 25, a średnia to 10,5. Dziękuję wszystkim, którzy regularnie wchodzą na bloga i mam nadzieję, że tych osób będzie coraz więcej.

4 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko mi się zebrało na statystyki ;) Gratuluję i życzę jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nawzajem. Mamy podobną ilość gości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz Mikołaju, jeszcze miesiąc temu było znacznie mniej. Życzę Ci, abyś rozkręcił tę stronę jeszcze bardziej! Cieszę się widząc zapał do pracy i dużo postów, poza tym oczywistymi, jak wyniki TdF, także kilka ciekawostek, co zachęca do odwiedzania właśnie Twojej strony, a nie konkurencji.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie co jakiś czas staram się umieszczać post "Informacje dnia", gdzie umieszczam krótkie informacje (ew. ciekawostki). Często przeglądam twittera, gdzie śledzę profile kolarzy. Myślę, że atutem będzie umieszczanie zapowiedzi etapów TdF przed innymi serwisami (i z oficjalnej strony letour.fr, a także głównej gazety sportowej we Francji, l'Equipe). Jutro postaram się zamieścić na blogu zapowiedzi czwartego i piątego etapu, ale zobaczymy jak wyjdzie. Na razie jestem zadowolony, ale tak jak napisałem w dzisiejszym poście, większość odwiedzin pochodzi z google, a zależy mi głównie na bezpośrednich wizytach. Oczywiście nie narzekam, bo google i przeczytanie przez kogoś jednego postu, to jest już sukces.
    Dzięki za komentarze, bo lepiej się pisze, gdy człowiek widzi, że ktoś to czyta. :)

    OdpowiedzUsuń