Chętnie wymienię się adresami z innymi blogami lub stronami o podobnej tematyce.

niedziela, 15 maja 2011

Z racji tego, że dopiero wczoraj powstał ten blog, chciałbym napisać kilka słów osobom, które zamierzają go śledzić. Otóż bardzo interesuję się kolarstwem, więc postanowiłem założyć tego bloga i umieszczać na nim głównie wszelkie aktualności oraz informacje dotyczące tej dyscypliny. Chciałbym wyjaśnić, dlaczego warto jest obserwować mojego bloga, bo jestem pewien, że nikt nie porzuci swojego ulubionego serwisu dla nowo powstałej strony bez powodu. Zaletą jest na przykład to, że oprócz bloga, na którym są ogólne informacje, stworzyłem także twittera, gdzie znajdują się krótkie, dosyć szczegółowe posty oraz relacje z niektórych etapów (tak jak dzisiaj). Innymi argumentami na to, aby dodać bloga kolarze.blogspot.com do ulubionych stron jest ładny wygląd, codzienne posty (podsumowania etapów, ciekawe informacje itd) oraz częsta aktualizacja zdjęć znajdujących się po prawej stronie.

Oczywiście nie wygląda to tak, że wchodzę na pierwszy lepszy polski serwis kolarski (których w zasadzie jest bardzo mało) i kopiuję informacje. Wszystkie posty na tym blogu są i będą pisane w całości przeze mnie. Informacje czerpię prosto ze źródeł (np. od teamów). Jeżeli pojawi się jakiś artykuł, w którym będą informacje zaczerpnięte z innego serwisu, wtedy zaznaczę z jakiego źródła pochodzą.

Mam nadzieję, że Ci, którzy już weszli na tego bloga, zostaną na dłużej. Jeśli coś Wam się nie podoba, proszę, napiszcie o tym w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz